Zpravodaj

Aktuality aukčního portálu

Partneři

Facebook

Aukce jsou uspány. Opětovné spuštění aukcí je v 10:00 a budou prodlouženy o 5 minut

Platební metody Pinkej

Platba kartou

Maestro MasterCard MasterCard Visa Visa Visa

  • Při platbě kartou, se pinky na účet uživatele připíší během pár minut.
  • Přijímáme karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Vydavatelské banky umožňují používání embosovaných (reliéfních) karet. Použití elektronických karet VISA Electron a Maestro je možné pouze v případě, že to umožňuje Vaše vydavatelská banka
  • Je to bezpečný a pohodlný způsob nakupování, platba kartou je bez poplatku a není potřeba mít  hotovost.
  • K platbě  platební kartou se využívá 3D-Secure řešení. Je to nejmodernější aplikace kartových Asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu
  • Údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance a nikdo jiný kromě banky nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě. Přenos veškerých dat se provede pomocí zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje.

Postup :

Při platbě Vaší platební kartou, označte druh platební karty. Poté budete přesměrováni do zpracovatelské banky, kde budete vyzváni k zadání údajů o kartě: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty, a CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty. Tyto informace zadáváte přímo na webu zpracovatelské banky, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze pošle výsledek autorizace a tím nám dává pokyn k vyřízení objednávky. Díky tomuto postupu nelze zneužít Vaši platební kartu. O výsledku transakce Vás informujeme e-mailem.

Pokud nebudete mít připsané pinky na svém účtě je to z těchto důvodů :

  • Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.
  • Na Vašem účtě nemáte dostatek finančních prostředků.
  • Vyčerpali jste limit pro internetové transakce.
  • Vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nutné se obrátit na Vaši banku

 

Platba iPhone a Androidem

  • Co je to MasterCard Mobile?

MasterCard Mobile je služba umožňující platbu platební kartou (VISA či MasterCard) prostřednictvím chytrého telefonu (platforma iPhone a Android) v prostředí internetových obchodů.
Největšími přednostmi MasterCard Mobile jsou jednoduchost, bezpečnost (kombinace zabezpečení 3D secure a technologie mPIN) a garance platby, přičemž rychlost připsání plateb na účet obchodníka je stejná jako u platebních karet.

  • Jak to funguje?

Zákazník (držitel platební karty VISA či MasterCard), po vytvoření nákupu, zvolí metodu platba kartou a je přesměrován na platební bránu GP webpay. Platební brána GP webpay nabídne zákazníkovi, kromě standardní platby kartou, také možnost platby MasterCard Mobile.
V případě volby MasterCard Mobile, platební brána vygeneruje jedinečný QR kód pro každou jednotlivou platbu. Zákazník prostřednictvím vyfocení QR kódu aplikací MasterCard Mobile spáruje nákup se svou platební kartou. Zadáním mPINu zákazník potvrdí a dokončí platbu přímo na svém telefonu.

 

Platba Super Cash

superCASH

  • Při platbě Super Cash, terminál sazky, se pinky na účet uživatele připíší do 15 minut od zaplacení .
  • Placení je snadné, rychlé, anonymní a bezpečné.
  • Manum Super Cash je univerzální platební systém využívající nejširší sítě pokladen v ČR pro hotovostní platby za zboží nebo služby sjednané na internetu.
  • Platby jsou prováděny prostřednictvím čárových kódů přímo na terminálech společnosti SAZKA, a.s. dostupných v trafikách, benzinových stanicích nebo supermarketech místy i 24 hodin denně.

Postup :

Zvolte MANUM superCASH®  , potvrďte a dokončete objednávku. Poté budete přesměrováni na platební bránu MANUM superCASH®, kde Vám bude zobrazen formulář s rekapitulací platby.  Je možné, že Vám formulář s rekapitulací platby bude zobrazen přímo na stránkách obchodníka, v tomto případě si formulář s detaily Vaší platby zkontrolujte, obsahuje čárový kód a číslo superCASH společně s návodem, jak tuto platbu uhradit na terminálech. Potvrďte klepnutím na tlačítko pokračovat. Formulář si vytiskněte nebo si poznamenejte číslo, uvedené pod čárovým kódem, pokud si přejete uhradit platbu na terminálech společnosti SAZKA, pro úhradu na pobočkách společnosti Česká pošta Vám postačí opsat číslo superCASH. U obsluhy terminálu se prokažte formulářem nebo sdělte, že si přejete platit superCASH a nadiktujte požadované údaje. Po složení hotovosti Vám bude vystaven pokladní doklad, který bezpečně uschovejte pro případnou reklamaci.

 

Platba premium sms

XPay

  • Při platbě premium sms se pinky na uživatelský účet připíší během pár minut.
  • Službu Premium SMS technicky zajištuje Xpay.
  • Pomocí této služby lze provádět úhradu pouze při nákupu pinků . Zboží jí platit nelze.
  • K nákupu je možné použít jakékoliv mobilní číslo od všech českých operátorů s povolenou službu Premium SMS.

Postup :

Nakoupit můžete 10 pinků za cenu 99 kč . Stačí jen poslat SMS s textem PINK NAKUP  na dané telefonní číslo 9030999. Během několika sekund se můžete zúčastnit aukcí.

 

Platba převodním příkazem

ČSOB

  • Při platbě převodem na účet se pinky na uživatelský účet připíší za 2-3 dny. Záleží na rychlosti převodu peněz z banky do banky.
  • Platby převodním příkazem se provádějí na účet číslo 221071136/0300 vedený u ČSOB.

Postup :

Při tomto způsobu placení Vám bude doručená na e-mail faktura, která obsahuje údaje o našem bankovním účtě společně s variabilním symbolem a ostatní náležitosti. Ty pak použijete, ať už prostřednictvím internetového bankovnictví, bankomatu nebo pobočky v bance, při převodu částky na náš účet. Jakmile budou peníze připsány na náš účet, připíšeme pinky na Váš uživatelský účet. Do kolonky zpráva pro příjemce napište Vaše uživatelské jméno pod kterým vystupujete na pinkej.cz.

Platba PaySec, ČSOB, Poštovní spořitelna - od 1.7.2016 zruseno

PaySec, ČSOB a Poštovní spořitelna

Platba z ČSOB a Poštovní spořitelny

V případě, že jste klientem ČSOB nebo Poštovní spořitelny, tak nyní můžete zaplatit přímo ze svého internetového bankovnictví. Stejně, jako když obchodníkovi platíte ze svého PaySec Konta, i platba z účtu prostřednictvím internetového bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny bude obchodníkovi připsána okamžitě.

Jak bude platba probíhat
  • Po přesměrování z e-shopu obchodníka, budete přesměrováni na nový "rozcestník" platebních metod: PaySec, ČSOB a Poštovní spořitelna.
  • Při výběru platební metody PaySec bude platba probíhat standardně jako doposud.
  • Při výběru platební metody ČSOB nebo Poštovní spořitelna budete přesměrováni do vašeho internetového bankovnictví, kde potvrdíte platbu.
  • Pro návrat zpět do e-shopu klikněte na tlačítko NÁVRAT NA STRÁNKU OBCHODNÍKA.
  • Platba je zdarma. Bez ohledu na typ vašeho běžného účtu a počet plateb. Stejně jako platba obchodníkovi přímo z PaySec Konta nebo nabití PaySec Konta z ČSOB a Poštovní spořitelny.

 

Platba PaySec

  • Použití platební brány k přijímání plateb v systému PaySec je vázáno na vlastnictví Konta pro obchodníky a vztahují se na ně Obchodní podmínky PaySec.
  • Konto pro obchodníky si může založit Fyzická osoba-podnikatel nebo Právnická osoba. Identifikační formulář majitele Konta pro obchodníky je k dispozici na adrese www.paysec.cz.
  • PaySec je univerzální on-line platební nástroj pro platby na Internetu na bázi předplaceného konta.
  • Pomocí Konta je možné platit u obchodníků, kteří platbu PaySec podporují, nebo provádět platby mezi Konty PaySec.
  • Platební brána (uživatelské rozhraní) je samostatná část portálu PaySec, která slouží k realizaci jedné transakce mezi klientem (platí) a obchodníkem (přijímá platbu). Pomocí platební brány může nakupující pohodlně a rychle autorizovat transakci a zaplatit tak obchodníkovi. Platební brána funguje na serveru PaySec a sama o sobě nevyžaduje žádnou instalaci.

Postup :

Zákazník si v internetovém obchodě vybere zboží a zvolí platbu prostřednictvím platební brány PaySec. Internetový obchod přesměruje internetový prohlížeč zákazníka na platební bránu a předá jí informace o požadované platbě. Zákazník na platební bráně potvrdí platbu (vložením přihlašovacího jména a hesla do systému PaySec). Peníze jsou převedeny na Konto obchodníka. Internetový prohlížeč uživatele je přesměrován zpět na adresu, která byla předána platební bráně jako jeden z parametrů. Platební brána zašle zpět identifikaci provedené platby (nebo informaci o zamítnutí platby zákazníkem). Pokud bylo vráceno číslo provedené platby, internetový obchod si prostřednictvím webových služeb ověří, že byla transakce skutečně provedena. Tento krok je nezbytný k bezpečnému ověření skutečného stavu provedení transakce. Zákazníkovi je zobrazena informace o úspěšném nebo neúspěšném provedení transakce a zaplacené zboží (služba, obsah) je předáno k odeslání (stažení a podobně).